سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوابی که مایه تمسخر شد

بسم الله و بالله

در یک کنفرانس ضد ایرانی مطرح شد؛

اپوزیسیون در میان مردم ایران هیچ نفوذی نداشته است / خوابی که برای نوری زاده مایه تمسخر شد + تصاویر

روزنامه گاردین چاپ انگلیس با انتشار گزارشی به تحرکات اخیر ضد انقلاب و کنفرانس دو روزه این عناصر در شهر استکهلم پرداخت.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین ؛ در این نشست دو روزه ضد ایرانی که در پارلمان سوئد و با حضور نمایندگانی از این کشور و همچنین عناصری از ضد انقلاب خارج نشین برگزار شده بود، برخی از عناصر ضد انقلاب از جمله سازگارا به سخنرانی پرداختند. در این کنفرانس ضد ایرانی جمعی از فعالان فراری فتنه 88 و سلطنت‌‌طلب‌ها دور هم گرد آمده‌ بودند، که از جمله آن‌ها می‌توان به افرادی مانند مهرانگیز کار(همسر سیامک پورزند و از عناصر شرکت کننده در کنفرانس برلین درسال 1379) و محسن سازگارا ضد انقلاب فراری وابسته به موسسه "جورج‌ بوش" اشاره کرد.

"سازگارا" که در نشست استکهلم که به میزبانی حزب دموکراتیک سوئد برگزار شده بود به نوعی رقابت علنی خود را با نشست شورای ملی ربع پهلوی آغاز کرده بود، در سخنرانی خود ضمن اشاره به حماسه 9 دی سال 88، اذعان می‌کند مردم ایران اعتنایی به جار و جنجال‌های انتخاباتی و دعوت به صف‌کشی‌های خیابانی در شبکه‌های ضد انقلاب نخواهند کرد.

نویسنده گاردین در ادامه گزارش خود از این نشست، با اشاره به بی‌کفایتی و عدم محبوبیت عناصر ضد انقلاب نزد ملت ایران می‌نویسد: اپوزیسیون ضد انقلاب خارج‌نشین اذعان می‌کنند در میان مردم ایران هیچ نفوذی نداشته و نتوانسته‌اند توجه مردم را به‌سوی خود جلب کنند.

  "فردریک مالم" نماینده پارلمان سوئد که یکی دیگر از سخرانان این نشست بود در یک اقدام مداخله جویانه و ضد ایرانی هم صدا با عناصر ضد انقلاب خواستار تحریم انتخابات ریاست جمهوری در ایران شد  ." 

اما نکته جالب توجه این کنفرانس که صدای ضد انقلاب را در هم در آورد، رفتار غیر معمول علیرضا نوری‌زاده ضد انقلاب وابسته به دستگاه‌های جاسوسی سعودی و انگلیس بود.

تصاویر منتشر شده از این نشست نشان می‌دهد، با توجه به برگزاری این کنفرانس در محل پارلمان سوئد و در حالی که کنفرانس حالتی رسمی به خود داشته و سخنرانان در حال سخنرانی هستند، علیرضا نوری‌زاده با بی‌ احترامی و بدون در نظر گرفتن شرایط جلسه، با آرامش خیال روی صندلی خود در حال چرت زدن است.

 

این رفتار تمسخرآمیز نوری‌زاده، موجب اعتراض جریان ضد انقلاب شد، به گونه‌ای که دوستان لندن‌نشین وی، در شبکه‌های اجتماعی به تمسخر نوری‌زاده پرداخته‌ و برگزاری این جلسات را کاری ابتر و بیهوده در برابر اراده ملت بزرگ ایران دانستند. 

گفتنی است، چندی پیش، شورای ملی ایرانیان وابسته به رضا ربع پهلوی، نیز هفتم و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در پاریس در نمایشی مضحک نشستی را برگزار کرد که با عدم استقبال ضد انقلاب روبرو شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران


کلمات کلیدی :ماهواره