سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رد پای دشمن در پیامک ها

بسم الله و بالله

پیامک اومد ، عجب جالب و خنده داره. ...

بی آنکه ردپایی از نقشه شوم دشمنان دیده شود با یک پیامک ریشه ما را هدف گرفته اند.

روز زن که نزدیک می شود ، پیامک های بظاهر طنز اما مخرب زن مسلمان و ایرانی ، گوشی به گوشی و خط به خط موبایل ها جابجا می شوند.

روز پدر یا روز مرد هم همانطور.

درون این پیامک های بظاهر طنز دنیائی مکر و توطئه و تخریب خوابیده که بی آنکه ما بخواهیم و اعتقادی به آن داشته باشیم در ضمیر ناخودآگاه ما لانه می کند و در مواقع حساس زندگی و خانواده ، نمایان می شود.

پیامکی که حرفش این شده که زن خانه فقط حق می باشد و مادر شوهر و خواهر شوهر چنین و چنان و یا برعکس عروس ها ، شاید چند لحظه ای خنده بر لبان ما بنشاند اما در دراز مدت جز غم و گریه حاصلی نخواهد داشت. وقتی پیامک های رسیده به خانم ها حاوی بدترین لقب ها به مرد یا شوهر می باشد و خانم فکر کرده این پیامک تنها برای خنداندن او می باشد و اصلا به عواقب بلند مدت آن فکر نکرده و یا پیش خود حساب نکرده که این پیامک مثلا طنز چگونه ضمیر ناخودآگاهش را هدف گرفته و نسبت به مرد یا شوهرش بدگمان و دل چرکین می شود و یا بدتر از اینها.   بسیاری از این پیامک ها سبب اختلافات خانوادگی شده و زن و مرد فقط بخاطر یک پیامک چند روز نسبت به هم بی مهر و محبت می شوند.  براستی فرق میان این نوع پیامک ها با کلام خداوند حکیم چقدر می باشد و چقدر در تضاد هست  که  خداوند در قرآن فرموده: « و از جمله نشانه های او این است که برای شما از جنس خودتان همسرانی آفرید تا در کنارشان آرامش یابید و میان شما الفت و رحمت برقرار ساخت...»(سوره روم آیه 21)

در بعضی از پیامک ها رد پای دشمن بوضوح دیده می شود. کافی است کمی تأمل کرده و سفارشات اسلام و معصومین علیهم السلام درخصوص زن و مرد را مرور کنیم تا ببینیم که چگونه با یک پیامک خلاف اسلام و احادیث را بخورد ما می دهند.

خیلی از ماها ، بدون غرض این پیامک ها را منتشر کرده یا می کنیم و هدفی جز خندان دیگران نداریم، اما معلوم نیست که این پیامک از کجا و  چه کسانی و یا چه فرقه هایی نشأت گرفته و چه اهداف خبیثی را دنبال می کنند.

ای کاش با کمی فکر و اندیشه راه این دشمنان پنهان را سدّ کنیم و در مقابل فرهنگ اصیل و اسلامی خودمان را منتشر کنیم.  انشاءالله


کلمات کلیدی :تهاجم فرهنگی